گیم فارسی

دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی هک شده و دانلود بازی مود شده

گیم فارسی

دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی هک شده و دانلود بازی مود شده

گیم فارسی

دانلود بازی اندروید,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی هک شده و دانلود بازی مود شده

بایگانی

دانلود بازی فورتنایت با حجم کم

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ب.ظ

بازی فورتنایت با حجم کم

دانلود بازی فورتنایت با حجم کم
داستان بازی : با ناپدید شدن ناگهانی ۹۸ درصد از جمعیت کره زمین آغاز می‌شود. ابرهای سنگینی سرتاسر آسمان‌ها را گرفته، طوفان‌های سهمگینی رخ داده و موجودات زامبی‌شکلی بر روی زمین افتاده‌اند و زندگی بازماندگان را به خطر انداخته‌اند ...

آموزش دانلود :
برای نصب و اجرای بازی باید حتما از ف-یلتر-شکن استفاده کنید.

۱- ابتدا فایل‌های دانلودی (نسخه‌ی آپدیت‌شده) را دریافت و اکسترکت کنید.

۲- سپس برنامه EpicInstaller را نصب کنید و اجازه دهید آپدیت شود.

۳- ف شکن خود را روشن کنید. با مراجعه به وب‌سایت epicgames، یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

۴- با حساب کاربری خود، وارد برنامه شوید.

۵- تب Fortnite را از میان سربرگ‌های بالای برنامه پیدا کنید. سپس روی دکمه Install بزنید.
۶- به محض شروع فرآیند دانلود، آن را متوقف کنید و پوشه دانلودی Fortnite را به مسیر پیش فرض دانلود بازی در برنامه منتقل کنید. (C:\Program Files\Epic Games)

۷- بعد از انتقال دیتای بازی، وارد پوشه Fortnite شوید و اگر پوشه‌ای مشابه با .lyfd داشت، آن را حذف کنید.

۸- روی Resume بزنید. فرآیند دانلود، فایل‌های شما را شناسایی می‌کند و چنانچه محتوای جدیدی عرضه شده باشد، آن را دانلود می‌کند. 

۹- اکنون می‌توانید ف‌شکن را قطع کنید و بازی را از طریق فایل FortniteLauncher.exe واقع در مسیر زیر اجرا کنید:
C:\Program Files\Epic Games\Fortnite\FortniteGame\Binaries\Win64\FortniteLauncher.exe

نسخه آپدیت‌شده در آگوست ۲۰۱۸

حجم بازی : 

لینک های دانلود : 







----------------------------------------------------------------------------------

دانلود بازی Fortnite برای Windows دانلود بازی Fortnite برای PC دانلود بازی Fortnite برای کامپیوتر دانلود بازی Fortnite برای ویندوز دانلود بازی Fortnite بازی Fortnite برای Windows بازی Fortnite برای PC بازی Fortnite برای کامپیوتر بازی Fortnite برای ویندوز بازی Fortnite دانلود بازی ویندوز دانلود بازی رایگان

نظرات  (۳۸)

خیلی خوب
پاسخ:
ممنون از نظرت
فایلا رمز میخواد رمزشون چیه؟
ممنون بخاطر این پستتون
سلام این EpicInstaller برنامه که گفتید تو فایل بازی هستش

gamefarsi.blog.irwww. کپی کن  رمز هست

سلام من اپیک گیمز را دانلود کردم و اکانت ساختم.حالا اگر آپدیتی برای فورتنایت بیاید این فایل ها دیگر به دردنمیخورند یا بعد از نصب دوباره از خود اپیک اپدیت گیمز میتونم آپدیت کنم لطفا سریع جواب بدید

ممنون از ساخت سایتتون تصویر زمینتون خیلی قشنگه امید وارم باز هم همچین سایت هایی رو باز هم درست کنین...

نمیشهههههههههههههه چیکار کنم دقیق توضیح ندادید من کلی حجم دادم آخه چراااااا حداقل ویدیو برای توضیح میزاشتین T-T

سلام من باید فایل های دانلود رو اکسترکت بکنم به پوشه ی /program file epic games /f

ortinite/؟؟؟؟    تو رو به خدا جواب بدین😢😢😢😢

من نمیدونم چجوری

نصبش کونم

رمزی که شما دادید اشتباهه اگه میشه دوباره بگید

 

نمی شود حجم بازی را در یک پارت قرار داد

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

سلام ببخشد پارت6 خراب هست

مشکلا حل شد مرسی از سایت عالیتون

ببخشید شما بازی جی تی ای وی هم دارید کم حجم

  • mohammqadmahdi anbari
  • انیمال جان اون پسوردی که میگی قبول نمیکنه

    سلام فورتنایت 1 هست یا 2

    من دارم نصب میکنم مشکل داشتم میپرسم

     

    خاک تو سرت با این سا یتت همه پارتا خرابه پارت 2 و 3 و4 رو درستش کن

    اقا میشه بگید حجم بازی چقدر هست چون من زیاد نت  ندارم

    چرا دور دان میشه پارت ها

     

    سلام میگم این دیتا ها کار میکننن چون من فکر میکنم 12 گیگ خیلی کمه اگه میشه بهم بگین ممنون که حجم کم گذاشتین و جواب منم بدین

    من پارت یک دانلود کردم اما بلد نیستم چجوری درست نم

    باید تمام پارت هارا دانلود کنیم

    سلام ببخشید این لینک دانلود برنامه اپیک گیمزه یا فورتنایت و درزم رمز فایل فشرده چیه؟

    سلام باید اول همه پارت ها رو دانلود کنی بعد همه رو انتخاب کنی و اکستراست هیر رو بزنی بعد خودش تبدیل به لینک نصبی میشه و بقیه توضیحات هم بالا هست

    با سلام تست شده می باشد اگر تست کرده اید و جواب میده من دانلود می کنم

    رمز فایل اینه

    www.shatelland.com

    توی خود فایل فشرده هم وقتی باز میکنی هست رمز

    این کانالمه بیاید توش مشکلتونو حل میکنم به ایمیلم پیام بدید

    باید اول همه پارت ها رو دانلود کنی بعد همه رو انتخاب کنی کلیک راست کنی و extrast here رو بزنی بعد همش با هم ترکیب میشه و لینک نصب بوجود میاد و بعد باید تو سایت اپیک گیمز با فیلتر شکن برنامه اپیک گیمز رو دانلود کنی و وارد بشی با فیلتر شکن منتظر بشی تا اپیک گیمز آپدیت شه بعد توش حساب درست کنید و فورتنایت رو توش پیدا کنید و تا حد یه درصد دانلود کنید بعد محتویات پوشه ای که دانلود کردیم رو جایی که فایل یه درصد دانلود شده کپی کنیم و بعد ادامه دانلود فورتنایت رو بزنیم ولی بعدش دیگه فقط نصب می کنه دانلود نمی کنه بعدش می تونید بازی رو اجرا کنید و لذت ببرید

    حجم بازی ؟؟؟

    10 گیگ این خیلی فشرده است ولی کار می کنه اگه با دقت توضیحات رو بخونید

    من فکر کنم این سیزن 1 هستش ولی از تو خود اپیک گیمز می تونید دانلود کنید سیزن جدید رو حجمش 40 گیگه ولی میشه مثلا هر هفته 2 گیگ دانلود کرد و بعد اِستوپش کرد تا اینکه دانلود کامل تموم شه به نظر من بد فکری نیست

    بچه ها از کدوم سایت فیلتر شکن نصب کردید

    فیلتر شکن psiphon 3
    دَرزِم فکر نکنم این لینکا برای شما هم کار کنه چون من اینکارا رو کردم وقتی داشت اپیک گیمز فایلام رو شناسایی می کرد تا 18% بیشتر نرفد چون فایلا سازگار نبودن واگه هم شناسایی می کرد یه  آپدیت سنگین باید انجام می دادی تا سیزن آخر رو نصب کنه به نظر من از همون برنامه اپیک گیمز دانلود کنید فورتنایت رو 40 گیگه ولی هر ماه اگه 15-20 گیگ دانلود کنی 2-3 ماه بیشتر طول نمی کشه پس از اینجا دانلود نکنید و بیخیالشم نشید چون سیزن جدید خیلی خوب و از دست ندادنیه

    حجم فایل ها روی هم چقدر هستن؟

    salam in game bara grafic 2 amd mishe?

  • مهدی گرشاسبی
  • سلام دوستان روی فایل زیپ دبل کلیک یا دو بار کلیک کنید رمز فایل گوشه سمت راست بالا نمایش داده شده  

    این هم رمز

    www.shatelland.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی